Software pentru Managementul Construcțiilor
Odoo ERP
Softul pentru managementul proiectelor de constructie gestioneaza toate resursele folosite pe santier: materiale, oameni, echipamente si timp. Proiectul este urmarit de la crearea sau declansarea lui pana la inchiderea santierului si livrarea "produsului" final catre client.
Acest soft de tip ERP este integrat cu alte aplicatii necesare pentru functionarea unui Proiect: Vanzari, Achizitii, Inventar (stocuri), Facturare, Fise de pontaj, Proiect, Resurse Umane. Punctul central al acestui soft este, bineinteles, aplicatia Proiecte, care automatizeaza fluxurile de lucru de pe santier.
Funcții principale FSM Software
Intervenții pe teren
Interventii, service si mentenanta. Planificarea si clasificarea interventiilor (puncte de interventie, echipamente, echipe).
Punct de intervenție
Achizitiile se pot face pe intregul proiect sau separat pe fiecare obiectiv in parte. Aceasta situatie din urma, ajuta mult la gestionarea materialelor si clarificarea decontului.
Rute de intervenție
Modulul grupeaza punctele de interventie planificate pentru o anumita perioada, organizeaza rutele in avans, pentru un interval dat.
Decont intervenții
Modulul permite realizarea decontului periodic pentru interventiile de service in cazul clientilor cu care avem un contract de interventie la cerere.
Intervenții recurente
Revizii periodice, preprogramate si procese de mentenanta a
echipamentelor. Modulul genereaza interventii recurente, conform
calendarului.
Management stocuri
Comanda de intervenție primeste componente de stoc, cerere de stoc, livrare produse in punctul de interventie. Pentru fiecare echipa se aloca o gestiune distincta unde se tine evidenta stocului.
Închidere intervenție cu revenire
Acest modul permite inchiderea unei interventii cu proces verbal, chiar si in cazul in care interventia necesita o reprogramare.
Management flotă
Modulul aduce componenta de flota in managementul interventiilor de teren. Astfel echipelor li se distribuie masini din flota proprie pe interventie.
Profil angajat
Acest modul permite stabilirea unor aptitudini pe fisa angajatului si pe fisa punctului de interventie.
Aplicație mobilă
Disponibila pentru Android. Evidentiere interventii alocate. Inchidere interventii. Inchidere cu stoc. Inchidere cu revenire.
Înregistrări contabile
Administrare facturi clienti/furnizori. Inregistrari note contabile aferente transferurilor de stocuri (care determina miscari de stocuri). Emitere factura dupa interventie.
CRM - prospectare
Posibilitate de captare leaduri prin canale multiple: email, telefoane, newsletter si gestionarea prospectilor direct din aplicatia de FSM.